fangirl

Jeśli miałabym opisać siebie jednym słowem to definitywnie, stuprocentowo, absolutnie pewnie, bez żadnego wahania wybrałabym FANGIRL.
Pozwolę sobie zacytować pewną książkę o jakże szokującym tytule (Fangirl):
"-Kto to jest FANGIRL?
-Jeśli jesteś FANGIRL, to wiesz.
Jeśli nią nie jesteś, to nie zrozumiesz."
Należę do wielu fandomów. Serio, sporo ich jest. Seriale i książki to moje życie, dlatego jestem fangirl. Cały ten post mam zamiar poświęcić na temu tematowi, więc stawiam, że będzie długi i nieskładny zupełnie, jak to zdanie. 
zresztą whatever

książek przeczytałam za dużo, żeby móc zrobić listę a ulubionych mam mnóstwo, więc to nie wypali.
może kiedyś

lista seriale, które oglądam (kolejność przypadkowa):
GRA O TRON-najlepszy serial jaki oglądałam. Wszystko jest tu absolutnie zachwycające od bohaterów, przez fabułę, charakteryzacje, intrygi, aktorów, blahblahblah... aż po drobne szczegóły.
Stranger Things-gorąco polecam. [Johnatan <3<3<3]
Teen Wolf-ach, te wspomnienia. Pierwszy serial, jaki zaczęłam oglądać. Uwielbiam mimo widocznych wad.
SKAM
Scream Queens
American Horror Story
The Walking Dead-nudnawy
13 Reasons Why-wszyscy to znają, nie trzeba nic dodawać.
Anne with an A-jedno słowo ... G I L B E R T. Jest moim mężem. Ogólnie niektóre wątki w porównaniu do książki to niebo a ziemia, ale klimacik jest i naprawdę warto obczaić. 
The 100-Roan. Na początku serial wydawał mi się głupi, niefajny (bogate słownictwo musi być xD), ale wciągnał, więc coś w tym musi być.
Shadowhunters-gorąco nie polecam, ja nie wiem co Cassandra sobie wyobraża. Oglądam dla Seby, który jest moim 1# crushem już od 3 lat. To jest miłość, serio. I rzecz jasna dla Maleca.
Riverdale-polecam, aczkolwiek pragnę powiedzieć napisać, że Archie jest papierowym królem papierów. Tak mdły, że aż mnie boli. Dla klimatu warto obejrzeć.
Once Upon a Time
The Secret Circle-tego tez nie za bardzo polecam. Główna bohaterka wkurwiała jak nie wiem. A z nią jeszcze paru bohaterów. 
Famous in Love

w miarę oglądania kolejnych seriali będę updateować listę sooo... wszystko tutaj będzie ewentualnie w nowym poście

ciasteczko

xoxo
Nemyria

Komentarze

Popularne posty